Dla kandydatów do LO w Grójcu

Instrukcja logowania się i składania wniosku w elektronicznym systemie rekrutacyjnym

1. Poprzez stronę https://powiatgrojecki.edu.com.pl/kandydat uczniowie klas 8 szkół podstawowych samodzielnie zakładają konto w systemie korzystając z zakładki "Zgłoś kandydaturę", wprowadzają numer PESEL i postępują zgodnie z instrukcją na ekranie.

Po wprowadzeniu wszystkich danych i zarejestrowaniu wniosku system wygeneruje login i hasło kandydata, którym należy posługiwać się przy każdym kolejnym logowaniu.

Kandydat może mieć założone tylko jedno konto w elektronicznym systemie rekrutacji.


2. Wniosek oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym kandydaci składają:
       1. wydrukowany i podpisany wniosek osobiście w szkole pierwszego wyboru
              Wnioski można osobiście złożyć w budynku:
              Liceum Ogólnokształcącego im. P. Skargi w Grójcu
              ul. Poświętne 17
              w godz. 9.00 – 14.00
       Osoba składająca wniosek powinna mieć maseczkę i przy wejściu do szkoły dezynfekuje ręce
       2. wniosek można złożyć w formie elektronicznej za pomocą profilu zaufanego,

PAMIĘTAJ!


UWAGA: Wniosek tylko wypełniony, a nie złożony nie bierze udziału w rekrutacji

Jeżeli po wydrukowaniu i podpisaniu wniosku dokonasz zmian w elektronicznym systemie, musisz ponownie wydrukować i podpisać wniosek, ponieważ system za każdym razem zmienia jego numer.