Kontakt z sekretariatem szkoły
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: 22 lipiec 2020
- AMK
Informujemy, iż w chwili obecnej niemożliwy jest kontakt telefoniczny
z sekretariatem szkoły (do odwołania).
Wszelkie sprawy prosimy załatwiać drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jak poprawnie uzupełnić i przynieść wniosek do szkoły
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: 29 czerwiec 2020
- AMK
Harmonogram egzaminów poprawkowych 2019/2020
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: 29 czerwiec 2020
- AMK
Zakończenie roku szkolnego 2019/2020
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: 22 czerwiec 2020
- AMK
Dla kandydatów do LO w Grójcu
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: 14 czerwiec 2020
- AMK
Instrukcja logowania się i składania wniosku w elektronicznym systemie rekrutacyjnym
1. Poprzez stronę https://powiatgrojecki.edu.com.pl/kandydat uczniowie klas 8 szkół podstawowych samodzielnie zakładają konto w systemie korzystając z zakładki "Zgłoś kandydaturę", wprowadzają numer PESEL i postępują zgodnie z instrukcją na ekranie.
Po wprowadzeniu wszystkich danych i zarejestrowaniu wniosku system wygeneruje login i hasło kandydata, którym należy posługiwać się przy każdym kolejnym logowaniu.
Kandydat może mieć założone tylko jedno konto w elektronicznym systemie rekrutacji.
2. Wniosek oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym kandydaci składają:
1. wydrukowany i podpisany wniosek osobiście w szkole pierwszego wyboru
Wnioski można osobiście złożyć w budynku:
Liceum Ogólnokształcącego im. P. Skargi w Grójcu
ul. Poświętne 17
w godz. 9.00 – 14.00
Osoba składająca wniosek powinna mieć maseczkę i przy wejściu do szkoły dezynfekuje ręce
2. wniosek można złożyć w formie elektronicznej za pomocą profilu zaufanego,
PAMIĘTAJ!
UWAGA: Wniosek tylko wypełniony, a nie złożony nie bierze udziału w rekrutacji
Jeżeli po wydrukowaniu i podpisaniu wniosku dokonasz zmian w elektronicznym systemie, musisz ponownie wydrukować i podpisać wniosek, ponieważ system za każdym razem zmienia jego numer.